Facebook
Pinterest
Youtube
Blogger
Google+
Twitter
Tweets by renaultbonto
Flickr
Alkatrész rendelés e-mailben: renaultalkatresz@gmail.com
Ügyfélszolgálat: +36-1-253-8366

Felújított Renault turbók, alkatrészek

Felújított Renault turbók webáruház

Minden felújított alkatrészhez cseredarabra van szükség!

Felújított Renault turbók érdeklik? Jó helyen jár, és ne keressen tovább! Több száz Renault felújított alkatrész raktáron csak nálunk! Magyarország legnagyobb Renault felújított alkatrész webáruháza a miénk. Felújított Renault turbók kategóriánk jelenlegi főbb ajánlatai: Renault Clio II/II felújított 1.5 DCI 65-82 LE turbó, Renault Espace IV 1.9 DCI 120 LE felújított turbó, Renault Fluence 1.5 DCI 106 LE turbó felújítás, Renault Kangoo II 1.5 DCI 65-82 LE felújított turbó, Renault Megane I/I 1.9 DCI 102 LE felújított turbó, stb. Miért fizetne többszörös árat egy-egy alkatrészért máshol?

Áraink forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

FELTÉTLENÜL OLVASSA EL TURBÓ BEÉPÍTÉSE ELŐTT!

1, Meghibásodott turbófeltöltő új feltöltőre történő cseréje előtt meg kell vizsgálni az előző meghibásodás okát és a szükséges javításokat a beszerelés előtt kell elvégezni!

2, Beépítés előtt a feltöltő teljes környezetét át kell vizsgálni. Különösen fontos a levegő és olajcsatlakozások tisztasága, tömítettsége, valamint az akadálytalan olajáramlás.

3, Ellenőrizni kell a teljes levegőrendszert és el kell végezni a tisztításukat! (légszűrő, légszűrőcsövek, légszűrőház, rezonátorház, intercooler stb.) A kipufogórendszert, beleértve a katalizátort is ellenőrizni kell, mert esetlegesen tartalmazhat az előző turbó meghibásodásából származó szennyeződéseket. Ezek a jármű újbóli beindítása utáni hibákat pl. füstöt, rendellenes hangot stb. eredményezhetnek illetve akár az új feltöltő azonnali tönkremenését is okozhatják, ha pl. a feltöltő beszív egy alkatrészdarabot az a kompresszorlapátok sérülését okozhatja.

4, A feltöltő beépítése előtt a motorolajat az olajszűrőt és a légszűrőt a gyár előírásainak megfelelően le kell cserélni! (akkor is ha az előírt csereperiódust nem érte el)

5, Vizsgálandó az olajszivattyú állapota, rögzítettsége, a motorolaj nyomás és a turbó olajcső állapota valamint az EGR szelep és ha van akkor a kartergáz szűrő. A turbó ráfolyó és visszafolyó csöveit a szennyeződésektől meg kell tisztítani, esetlegesen a gyári előírásoknak megfelelően cserélni. A turbó környezetében, az olajvezetékek rögzítésénél folyékony vagy pasztaszerű tömítő anyag pl.(Loctite, sziloplaszt stb.) használata tilos! Azoknál a járműveknél, amelyeknek az olaj áteresztő csavarjában vagy olajvezetékében szűrő van, feltétlenül ellenőrizni kell az esetleges eltömődéseket és a szűrőt le kell cserélni vagy bizonyos esetben el is kell távolítani.

6, Beépítéskor az első indítást megelőzően az olajvezeték csatlakoztatása előtt a turbófeltöltő csapágyházát friss motorolajjal teljesen fel kell tölteni.

7, Az indítást követően minimum 5 percig a motort hagyjuk alapjáraton járni. Azért, hogy a turbófeltöltő kenését biztosító csőrendszer telítődjön olajjal. Szigorúan tilos a gázpedálra lépni, abból a megfontolásból, hogy minél gyorsabban kapja fel az olajat a motor. Célszerű az olajszűrő betétet is feltölteni olajjal és így felszerelni.

8, Az autó olajnyomását ellenőrizni kell, aminek az autó gyártója által meghatározott értéket teljesítenie kell. A nem megfelelő olajnyomás a turbó meghibásodásához vezethet.

9, A beszerelést követően alapjáraton való járatás után a nyomásszabályzó szelep ellenőrzését el kell végezni, a túlzott töltőnyomás elkerülése végett.

 

Ha nem találja a megfelelő alkatrészt: hívjon, rendeljen telefonon, s mi rövid idő alatt beszerezzük azt!

Mindenre kiterjedő, teljes körű szakmai és kereskedelmi információkkal várjuk személyes, vagy telefonos érdeklődését, megrendelését a Renault alkatrészek webáruház Ügyfélszolgálatán.

Felújított Renault alkatrészek webáruház – Garo Super Kft – 06 1 253 8366


Új Renault alkatrészek

Bontott Renault alkatrészek

Felújított Renault alkatrészek